Zamówiony towar starannie zabezpieczamy, pakujmy i dostarczamy za pomocą naszych firm kurierski oraz przewoźników. Naszym głównym celem jest jak najwięcej spakować w jednostce opakowaniowej tak aby koszt wysyłki był jak najbardziej efektywny.
W przypadkach przekroczeń gabarytów zmówienia koszty wysyłki mogą być powiększone o dodatkowe jednostki opakowaniowe - ustalone z klientem.
Cały czas monitorujemy jakość usług kurierskich oraz reagujemy na zgłaszane nieprawidłowości od naszych klientów.
Odbierany towar należy za każdym razem sprawdzić pod względem ilościowym, jakościowy i ewentualnych uszkodzeń w dniu dostawy przy obecności kuriera - w wypadku nieprawidłowości sporządzić protokół szkody zgodny z stanem faktycznym. Poprawnie wykonany protokół stanowi podstawę do złożenia reklamacji. Przejdź do strony głównej
NewsletterPrześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.